piątek, 21 października 2011

seans w 3D

już od kwadransa palce na oparciu
bębnią niepewne wilgotne w rozdarciu
ty jesteś tuż obok oniemiały drzę
muszę! choćby dotknąć to napewno wiem
ręka szuka twojej unikasz bliskości
nie daję za wygraną choć ucieczka złości
wiotczejesz nagle ulegasz rozkoszy
teraz zwalniam ucisk nie mogę cię spłoszyć
w warkocze palców splatamy dłoń w dłoń
słyszę jęk zduszony krew rozrywa skroń
tak trwamy w opuszkach film się gdzię rozmywa
na ekranie on umiera ona ledwie żywa
chwytasz moją rękę prowadzisz na skraj
kusej spódniczki błagam chwilo trwaj!

pytasz nagle szeptem " i co będzie dalej?"
zamieram w sekundę nie rozumiem wcale
głos twój nie z tej strony!
panika powraca
o!w mordę misia!
to kogo ja
macam!

16 komentarzy:

  1. rozbrajający :)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. doszły mnie słuchy że blog niebezpiecznie skręca na smutną stronę mocy:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo przepraszam, że zakłócam, ale chciałam spytać:

    do cholery jasnej dlaczego nie ma koniczynki przy moich wpisach!!!!! bez tej koniczynki to ta moja 13 po prostu mnie gilga ...

    :((((

    (i w ogóle uprzejmie donoszę :((((

    OdpowiedzUsuń
  4. to ciekawe zagadnienie.hmmm nie wiem dlaczego?13 Ewo sama się obroni:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpierw się zaloguj otworzy się pulpit nawigacyjny tam trzeb wstawić zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety prysly zmysły:)
    natychmiast prysly zmysły
    a wierszyk taki smiszny
    ze aż nierzeczywisty....

    Usmialam się,jak trąba:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oki, oki...

    Huston, robimy trzecie podejście...

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tu Huston,Houston? ...o tam,oj tam...wierzę w Baranka!!!!:))
    Trzeba czekać...ja jestem,jak wiesz,Ewo,bezradna.
    Ale Baranek zaradzi!!!
    /obecnie miotam się probując wstawić tego Kosińskiego dla Tusi:((((/

    OdpowiedzUsuń
  9. Baranek nie jest cudotwórcą. Jeżeli nie wie co pokombinowałyście, nie będzie umiał pomóc :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam inne informacje o Baranku

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiersz - rewelacyjny!!!
    Pięciolistna też tak uważa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dorka! Wierz, wierz!

    Umie wszystko :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. trzeba napisać wierszyk o złotym baranku;))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak donosi prasa, tłumy nimfomanek, starszych panien, niekochanych żon, rzuciły się do kin! Szansa wygranej niewielka, ale zawsze;)

    OdpowiedzUsuń