środa, 5 października 2011

mnemosennik

śnię
 nogi wstają ręcę myją się 
ja śpię
piję kawę ubieram się
 śnię
noc za nocą dzień za dniem
śpię

czy myślę o tym czy też nie
śnię
włączam laptopa loguję się
a śpię
meiluję z wami oczy trę
i kurka rurka znowu
śnię

w nocy to nawet kładę się i
śpię
nawet gdy spać mnie nie chce się
to śnię

gdzieś nabierają sprawy bieg
ja śpię
wylewa woda z naszych rzek
śnię

nie wzniośle nie obleśnie 
śpię
czy bałwan czy czereśnie
śnię

i sam już nie wiem licho wie
czy jeszcze kiedyś zbudzę się
otwieram zatem oczy swe
znowu?
Ooo! nie!!!
ja chyba znowu kurczę śpię

7 komentarzy:

  1. Bardzo podobnie się zachowuję:)))

    Ale piękny wiersz....
    Gratuluję Wiesiu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To był test na reflks :) I jest zdany:)
    Tendencje to spania i śnienia wszystkim teraz mogę udowodnić ...Twoim wierszem.

    OdpowiedzUsuń
  3. to dlatego Jędruś pytał czy potrafię spać z otwartymi oczami

    OdpowiedzUsuń
  4. teścik przespałem a wstałem i w zaspaniu trwałem:))

    OdpowiedzUsuń