poniedziałek, 31 października 2011

dojrzał

ukończył szkołę z wyróżnieniem
wyrzucony przed maturą
miał marzenia

z nią
bo marzenia
były rodzaju
żeńskiego
liczby pojedyńczej
dochodził aż
do końca lipca

młody lew
wygryzł go 
z posiadania
nie posiadał się
ze smutku
pogubił między
kieliszkami

marzenia rozmieniał
na drobne
szczupłe brunetki
w opozycji
do
współposiadania

w coraz mniejszym stopniu

na który
pewnego deszczowego dnia
już nie wszedł 

zastanawiając się
dlaczego nie przystąpił
do tego cholernego
egzaminu dojrzałości

8 komentarzy:

  1. masz na Trumlu coś z tej serii proszę wrzuci. O wierszu nic nie powiem , bo się nad facetami użalać nie będę! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. zaginął wiersz
    O potomni wybaczcie
    niedopilnowałam, pewnie spałam
    a autor bez wiedzy i zgody
    usunął
    a utwór był przedni
    jako ten powyżej
    o losach młodziana
    co lokaty zdobywał
    prezesom przygrywał
    i stoczył się
    czy do Wisły skoczył
    nie pomnę
    alę żal ogromnie
    już go nie ma
    nie do odtworzenia
    autor nie pamięta
    rękopisu nie ma

    OdpowiedzUsuń
  3. coż za poemat
    za niebyłym dziełem
    sam się zastanawiam
    skąd się tutaj wzięłem
    z tm dziełem
    którego zaginęłem
    a które jakimś cudem
    pobrzmiewa w ty dziele
    Nie wniosią już pewnie
    w komentarzu wiele
    choć literka przy nim
    wyrasta już enta
    więc szybciutko powiem
    autor nie pamięta
    tamtego może ktoś go porwał
    a to łobuz jeden- jakbym drania dorwał!....

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiersz - przestroga ;)
    Wiesiu, to karygodne, żebyś gubił wiersze!!! A może jest tak ze wszystkimi dziełami stworzonymi przez człowieka, jak to wyraził ksiądz Twardowski w swoim wierszu:
    "Co będzie z ludzką sztuką
    przy strasznym końcu świata,
    gdy trąba groźnie zabrzmi (...)
    Lecz myśli dzieł najprostsze,
    zrodzone w męce ludzkiej
    nie zginą (...)"

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba zarządzimy remanent, Kochaniutcy! Skandal!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest, jest!! Został odnaleziony. I jak się okazało mało podobny ;))))

    OdpowiedzUsuń
  7. he he :)))) no fakt że trochę mało, ale mnie też się wydawało że bardziej :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wieś! Jak mi się ten wiersz podoba!!!! Qurczę!!!!
    qurczę, qurczę....

    OdpowiedzUsuń