niedziela, 23 października 2011

czasem zaBuli

"mamy kryzys
mija czas
na froncie ty i ja
już nie chcę tak
kryyyyyzys mam
mamy kryzys
a czas mija itd"
autor- Beata Bułhak


kryzys tam i tu
wybija ze snów
wyjada z lodówki
gubi lokówki
podnosi czynsze
i różne opłaty insze
odbiera mowę
a czasem mnoży słowem
wpada w histerie
wyczynia brewerie
bzdury plecie w dzienniku
stare fotki w popielniku
odgrzebuje żałując że wrzucił
kryzys nic innego
tylko by się smucił
zaglądał do pustych butelek
dziwiąc się że tak ich wiele
i wszystkie puste że i salomon
nie naleje
kryzys za oknem wieje
wdziera się w szczeliny
nie odpuszcza jako i my
dobiera się nam do de
i ciągle czegoś chce
nie dając nam spokoju

a bujajże się gnoju!
zrób miejsce dla rogu obfitości
jeszcze nie dość ci?

10 komentarzy:

  1. mam nadzieję Bułeczko, że ten wiersz rzeczywiście o kryzysie światowym. Aaaaaaa zapominałabym dowiedziałam się, że Ty moja słodka też piszesz a z porównania do znanej mi autorki muszą to być niezłe kawałki. Ja bardzo proszę o podanie miejsca ich przechowywania ;)), udostępnienie do przeczytania, podzielenie się twórczością z ciągle głodnym prozy czytelnikiem. Jestem gotowa uciec się do szantażu .....

    OdpowiedzUsuń
  2. zamiast sprzedawać książki trzeba pisać:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. można jedno i drugie

    OdpowiedzUsuń
  4. .....................

    Dziękuję za wierszyk,jest baaaaaardzo na czasie i baaaaardzo zarazem optymistyczny. Autor,w nawiązaniu do jękow Buły,popelnił fantastyczny,zaangażowany mocno i zanurzony w rzeczywistośc ,jak bóbr w Narew,poemat o tym,żeby kryzys spier...na drzewo.
    A my pod drzewem/innym/siądziemy sobie na trawie i będziemy popijać dobre wino.
    Droga Dorko!
    Piszę,jak mnie najdzie tfurcza wena,co ostatnio przydarza mi się znienacka np. w samochodzie i nic potem nie pamiętam:((( Natomiast w domu ona mnie opuszcza,ale ja nie wiem,dlaczego?
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pamiętam hasla,ale sobie przypomnę...? Buła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bułeczko to żadne usprawiedliwienie, zawsze można wymyślić coś innego, na światłach zapisać temat wiodący itd ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Stowarzyszenie Młodych Poetów rośnie w siłę! Brawa dla Bułeczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bułeczka wielkim poetą jest:)). Mam nadzieję że uda mi się zamieszczać od czasu wasze wierszyki :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamieszczaj na nk już czasu nie znajdę, bo gdzie szukać Bułeczkowej twórczości? jak nie tu

    OdpowiedzUsuń