wtorek, 8 listopada 2011

pożegnanie z plażą;))

Po dokładnym sprawdzeniu naszych danych, stwierdziliśmy, że Państwa konto AdSense może generować nieprawidłowe działania. Mając na uwadze zabezpieczenie reklamodawców AdWords przed ponoszeniem zawyżonych kosztów związanych z nieprawidłowymi działaniami, musimy wyłączyć Państwa konto AdSense. Wysokość zaległych należności na Państwa koncie, jak również udział w przychodach Google, zostaną zwrócone odpowiednim reklamodawcom.

Prosimy zrozumieć, że są to działania, które podejmujemy w celu zachowania skuteczności systemu reklamowego Google, a zwłaszcza relacji reklamodawca - wydawca. Zdajemy sobie sprawę, że może to być dla Państwa niedogodne, dlatego z góry dziękujemy za zrozumienie i współpracę.

Więcej informacji na temat podjętych przez nas działań, możliwości odwołania lub nieprawidłowych działań ogółem można znaleźć na stronie

13 komentarzy:

  1. poranna poczta przyniosła pewien koniec:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. tak sobie pomyślałem że teraz muszę wziąć się w garść i próbować was zatrzymać już tylko postami;)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. a dziury zostały.
    kazałeś wszystkim klikać w reklamy to google doszły do wniosku, że to niewolnictwo i reklamy wycofali .....

    OdpowiedzUsuń
  4. Eee tam kazałem, zaraz tam kazałem. To była akcja oddolna. Widocznie cieszyła się zbyt wielkim powodzeniem co przeraziło księgowych Adsense:))), i odłożyli ad acta moją plażę:))). Jestem Oburzony!!!:)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę zrozum, dziękuję...
    Miej na uwadze, muszę się wyłączyć...
    Zdaj sobie sprawę, dziękuję za zrozumienie...
    Należne, przekażę innej...
    Pa...

    hmmmm.... jakie to typowe....

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie jest porządna strona, bez reklam!;)
    Tak dokładnie to nie wiem o co im chodzi...Jakie nieprawidłowości, do diabła?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. :)))) Witaj Tusiu, wiem tyle co i wy. Cały list zamieściłem. Koniec z reklamami, mam nadzieję zże nikt się nie uzależnił:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. A wiesz? Reklamy na Twoim blogu zaowocowały mi dwoma parami okularów (2 w cenie jednego) Powinni odpalić Ci dolę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę:)))), a to łajzy, zgarneli prowizję i dowidzenia;))))

    OdpowiedzUsuń
  10. PARANOJA!!!!!!!!!!

    BULA.

    Siedzę z otwartą paszczą ze zdumienia.....

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamknęlam paszczę.
    Szanowne Gugle!
    Czytalam Wasze reklamy z wielkim poświęceniem,pomimo,że wszelkie kity mnie denerwują,a glupoty rożsmieszają do łez. a teraz udaję się w poszukiwaniu straconego czasu...i nie zamierzam już tracic ani jednej minuty na pierdoly.
    Blog jest wspanialy i bez was,gugle jedne.
    Anonimowa bulka.

    OdpowiedzUsuń
  12. A niech ich plaża pogrzebie!!! AdSensu to nie ma za grosz!!!

    OdpowiedzUsuń