sobota, 19 listopada 2011

en sot wi kardia po

znalezione w butelce
znalazca  znalazł się
ze znaleziskiem w rozterce
co czynić z tym począć co
jaki tego sens
zamyślił się
przymknął oczy
wstrzymał pracę rzęs

myśli to a może tylko sen
za morzem jest wyspa
od Hiszpani hen
i od Grójca gdzie podmiot
także drogi szmat
i ta butelka aż z wyspy?
ech mały ten świat...

no więc ta wyspa
i piasek
samotna dziewczyna
wyrzucona przez morze
z jedną flaszką wina

dziewcze pije wino
łzami pisze słowa
"pewiEN pSOTNik
imienia nie pomnę
( w tym miejscu
Wina została połowa)
WIKARemu DIAbły
POdrzucał wilgotne"

co to miało znaczyć?
to dobre pytanie
może ta dziewczyna
 zna odpowiedź na nie?

otworzył oczy i z miną
co wyraża wolę
wyrzucił problemik
z okrzykiem : pie  ole!
jakoś tak wydobył 
tylko te litery
i weź tu zgadnij co krzyknął?
co to za maniery?!

9 komentarzy:

  1. próbowałam nie mam weny do rozszyfrowania tego zaplamionego tekstu ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mi się trochę z kardiologią..... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a może WIKI PORADA SONET i okazuje się że mamy innego autora. ;))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie , z powodu tytułu kojarzy się z piosenką śpiewaną przez Demarczyk z tym...no(!) taki krótki, ciemny;)...i nie chodzi o most w Avignon'ie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lalalalala..jak to dziewczyna:))))

    /ale to nie Demarczyk/:)))

    B.

    OdpowiedzUsuń
  6. Der Hebst des einseimen- taka może Tusiu?:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie jakoś, nie wiedzieć czemu, kojarzy się ta sytuacja z "Dekameronem" i zapędzaniem diabła do piekła :)))

    OdpowiedzUsuń