środa, 7 grudnia 2011

z bajek o kocie

... żeby poszedł 
załatwił w urzędzie
powiedział tamtym
że są w wielkim błędzie

a tę długonogą piękność
 z szóstego piętra
sprowadził do
parteru

i tylko dla mnie

a manierów
nauczył szefa
albo w ogóle
go wsadził

i co ubrać ogólnie
poradził
i jeszcze żeby
bogacza zrobił
ze mnie bankruta

słyszysz kocurze?

kot w buta

-------//--------
baranki piszą


Kot w butach
czy buty na kocie?
Co chcesz zobaczyć
drogi podmiocie?
Pokornego "Bankruta"?
Tak go nazwali,
w buty wsadzili
i sfotografowali.
Czy długonogą
z szóstego,
w szpilkach
od Armaniego?
;)

13 komentarzy:

  1. A napisałeś Wiesiu list do Mikołaja?
    Pamiętaj aby wysłać! Koniecznie wyślij bo to jest w tym wszystkim najważniejsze!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie nie spojrzę na tę listę życzeń, to zaraz zaczynam się śmiać... :) A najbardziej podoba mi się portret emocjonalny podmiotu lirycznego wyzierający z tego wiersza...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podmiot jest zachwycony:))), autor (który gdzieś ukradkiem się czasem lubi identyfikować)też:)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kot w butach
    czy buty na kocie?
    Co chcesz zobaczyć
    drogi podmiocie?
    Pokornego "Bankruta"?
    Tak go nazwali,
    w buty wsadzili
    i sfotografowali.
    Czy długonogą
    z szóstego,
    w szpilkach
    od Armaniego?
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu należy dodać rym częstochowski...Drogi Kolego!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. But Mit Uns- jak mawiali starożytni słowianie:))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. na buty od Arminiego to i ja bym z chęcią popatrzyła, mało tego pomacała bym nawet ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Na drugie mam Armani ;)))

    Ido, hmmm, tego... Panno...
    Myślę, że Częstochowy i tak za dużo tam się wdarło;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. coś z częstochowy to każdy ma teraz
    jedni mają pod górkę, innych bierze cholera...;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zapominaj Baranku, że jesteśmy porządne TWA! Cieszą nas: nasze i całej TWA wiersze, opowieści, żarty, na nawet literówki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam Tusieńko, pamiętam :)
    Tylko ja nie jestem taki znowu porządny...
    Albo mi się myli porządny z pożądanym ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. O jedną literkę nie będziemy kopii kruszyć, co nie?... a "literówki" to nasza specjalność;)

    OdpowiedzUsuń
  13. :)))))))))))))

    Każdy pragnie-czego ni ma!:)))
    Swiat ten kupy się nie trzyma.
    Szpilek-chyba każda z nas?
    Długonogiej ? no szóste piętro...
    Czy Ty byś wlazł???:)))))))

    B.

    OdpowiedzUsuń