piątek, 16 grudnia 2011

szarijat

idę dziś na kamienowanie
w programie dwie panie
i jeden odstępca od jedynego
on ma być pierwszy
mogę spóźnić się na niego

zresztą i tak mam mało kamieni
może sąsiad mi zamieni
ten głaz przed chałupą
na drobne otoczaki i żwirek?
zapytam za chwilę

sam nie chodzi odkąd
nogę mu odjęli
za jazdę wielbłądem
po zmroku przy niedzieli
tłumaczył potem jak to
było ze zwłoką
tym że mu wcześniej wydłubali oko
drugie bo pierwsze stracił 
za żonę- co ją  był zakopał
żywcem za zdradę
choć mówią że przez spadek
nieważne
proces się odbył
wszystko z wolą alego
to idę
salam sąsiedzie
alejkum kolego

8 komentarzy:

  1. ... Ale to dobre!!! Żeby tylko nie spotkał Cię, Wiesiu, los Salmana Rushdiego lub duńskiego rysownika od karykatur Mahometa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aby sprawy nie nagłośnić, Wieś jest bezpieczny;)
    Całkowicie zgadzam się z Asjencją:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie: czy Wy pisząc komentarz też musicie, za każdym razem, przepisywać jakieś durne literki, żeby udowodnić, że nie jesteście robotem lub coś w tym rodzaju?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. :))).oj , przezornie nie wymieniłem słowa- klucza, za który grozi chłosta;))), albo odcię cie wszystkich członków, alo spalenie żywcem na własnych wierszach;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Boszeeeee, ma Ci się co śnić;))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak,za każdym razem przepisuję te dziwaczne i niedoścignione w swojej idiotyczności szeregi liter. Czasami się mylę.:))
    Uważam to za kretynizm pierwszej wody.
    Poswięcam się tylko dla blogu Wiesia:))))

    Buła.
    PS> Tuśka. Ja pamiętam o Kosińskim. Ale mi wcięło gdzieś te zdjęcia i nie mam czasu poszukać.:((((((
    Na jednym jest napisane na odwrocie:"Powiadają za Buffonem,że najważniejszą ....milosci jest jej strona fizyczna. My się Alu,z tym naturalnie nie zgadzamy."I data,podpis. zdjęcie-przepiekne!!!! Kosinski przystojny ,jak Apollo z psem,olbrzymim wilczurem,puchatym,z oczyma,jak u wilka...leżą razem na trawie,Kośinski w eleganckim okryciu/chyba plaszcz/,pies przed nim wtulony w jego tors. obaj patrzą prosto w aparat.....
    Bula.

    OdpowiedzUsuń
  7. tym razem kazano mi przepisać "dapsholtham"

    OdpowiedzUsuń
  8. a jak żle przepisalam"patin",bo wpisalam "putin",to za karę dano mi "tabarbac":)))

    OdpowiedzUsuń