wtorek, 13 grudnia 2011

historia imienin, bez solenizanta (wielkie podziękowania dla wszystkich Gości)


Gdzie jest Wieś? 
Gdzie wiersze jego? 
Gdzie zniknąłeś, mój kolego? 
W dniu gdy toast ja Twój wznoszę, 
(Takie moje cztery grosze, 
wtrącę tu, 
do jego wątku) 
- a więc miły, fajny piątku, 
Bądź dla Wiesia dziś łaskawy, 
Zabierz niepotrzebne "sprawy", 
Smakołyki na stół przynieś, 
Śledzi nie - bo zrobię minę ;( 
I życzenia spełnij Wiesia! 
Gdyby jeszcze ktoś nie wiedział 
Czemu ja to namazałam 
Czy ja może zbaraniałam? 
To nich zgadnie sobie sam. 
Bo to wcale nie jest żart! 
Mamy Wiesia imieniny!! 
Ewa ;) 
(już bez gupiej miny) 
 ewap
Gdzie jest Wieś !? 
Przyszłam coś zjeść 
Napić się przyszłam 
Uściskać przytulić (a co!!!) 
Zdrowia szczęścia życzyć! 
Wazonik w prezencie, hm... 
Nie przyniosłam (no cóż!:(() 
Ale mam za to pęk(pąk) z czerwonych róż !!!! 
:) 
donek
Gdzie żeś Wiesiu, gdzie? 
By umilić nam Warszawę-Wieś 
Oświaty nam kaganek nieś 
I zdrowiem jak najlepszym ciesz 
Się ciesz. 
Przerwawszy ciszy najgłębszą toń 
tusia
Życzenia przesłał Cichy Don Zaziewana, jeszcze śpiąca, zerkam w kartkę kalendarza...mam sklerozę, to się zdarza, Wiesiu miły, ale życzeń przyjmij miarkę, gdybym miała sekretarkę, poleciłabym jej nieść, jakiś bukiet...albo coś, ale nie mam, jak na złość, więc życzenia będą łyse, bardzo szczere...no i zdrowie...tu dołączą się panowie, a i jedna miła pani, nawet klika (myślę sobie), sto lat Wiesiu! 
Twój fan, pani;) 

janka s
________________.e$$$$$$.____ 
_______._______e$$$$$$$$$____ 
____e$$$$e____$$$$$$$$$$$$___ 
___$$$$$$$u__u$$$$$$$$$$$$___ 
__e$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$___ 
__$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$___ 
__$$$$$$$$”__$$$$$$$$$$$$____ 
__$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$”____ 
__$$$$$$$_____$$$$$$$$$______ 
___$$$$*_______*$$$$*”_______ 
_$___________________________ 
_$e__________________________ 
_”$$______________________e$_ 
__”$$u_________________.e$$__ 
___”$$$e.___________.e$$$*___ 
_____*$$$$$eeeeee$$$$$$$”____ 
_______”$$$$$$$$$$$$$*_______ 
___________”"***”"”______ 
Imieninowego spełnienia marzeń Wiesiu. (*_*) 
darek korzeń
a to Ci Wiesiu bardzo dobrze życzę 
znak z nieba dali i w imieniny Wiesia 
internet oddali mi a Tobie chyba zabrali 
;)))))))))) 
tadek
Wolałbym, Donku, żebyś był częściej "głośny"!!! 
Przy okazji, dzięki za przypomnienie - Wieś! Wszystkiego naj! 
krysia
Najlepszego, Wiesiu. 
andrzej sz
Przyłączam się do najlepszych życzeń: zdrowia, pogody ducha i nieustającej aktywności twórczej :) 
agnieszka s
Sto lat:)
jeszcze raz darek
 a to Ci Wiesiu bardzo dobrze życzę 
znak z nieba dali i w imieniny Wiesia 
internet oddali mi a Tobie chyba zabrali 
;)))))))))) 


9 komentarzy:

  1. :))))))))))))))))))))))))))))
    Czyli bal trwa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Ewo :))), jeszcze raz dziękuję za imieniny :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie było u nas tylu gości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :))))))))) Nie ma to jak wyprawić wirtualne przyjęcie. Nie ma potem zmywania naczyń... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzcie, a moich życzeń nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Były pod zdjęciem!!! Sama widziałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego!!!

    Gdzie to przyjecie?:)))

    Wiesiu,zdrowia i tego zyczę Tobie,czego i sobie!:)))

    Buła z Niebytu.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wklejam życzenia od Baranka!

    "Ja też się dołączę, choć zasięgnąłem u źródła, że nasz Wieś jest letni, nie zimowy ;)
    Dzięcioł :) "

    Baranka fanka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O dziękuję Tusiu:))),Te spod zdjęcia nie chciały mi się na szubko przekleić.:((Dziękuję wszystkim raz jeszcze wymienionym i nie:)))))

    OdpowiedzUsuń