wtorek, 27 marca 2012

wehikuł czasu



czas wehikułu!
koniec z przyparciem
przypadkiem do muru
już nie zaskoczy  co będzie potem
zestaw promocyjny
z instrukcją wejściem USB i pilotem
do nabycia... zaraz zaraz
założę okulary...
bla bla bla..jak będziesz za sta...stary?
i głuchy jak pień?
wehikułem czasu zmień!

no jasne że zmienię 
jak dostanę urządzenie
cofnę i przed moim domem dąb
zakorzenię

przywalę heńkowi za ankę
obstawię na pewniaka
w pardubickiej jakąś bańkę

wykupię pod przyszłe autostrady
po taniości kawał lasu
ech rzućmy okiem dla pewności
"kukułki czasu"- 
- do zegara z kurantem...

4 komentarze:

  1. Déjà vu... ;) (Parę dni temu obejrzałam film pod tym tytułem, a że jest w nim wątek cofania się w czasie...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...to cofamy się i cofamy
      aż zobaczymy jakieś banany
      co by na drzewie samotnie rosły
      mówimy sobie jestem dorosły
      i tam w koronach drzewa siedzimy
      chyba że morze gdzieś zobaczymy
      ...;))))

      Usuń
  2. Może morze mi pomoże,
    Gdy pojadę tam po jod.
    Może siły moje wzmoże,
    Może to nie będzie błąd?
    Może z piany się wyłoni
    Nie bogini, baba-cud ;(
    Ale piana jak na kuflu......
    A pod pianą bursztyn morski,
    Co ma kolor tak jak miód.......

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorry! Tak mi się porobiło, bo dziś Żaczek ;)

    OdpowiedzUsuń