sobota, 31 marca 2012

się nie znam

nie znam się na poezji 
znam się na sobie
co mi wisi a co ku ozdobie
dnia wieczoru czasem krótkiej  chwili 
kiedy powali na kolana 
a kiedy podskórnie zakwili
do serca przypadnie zastanowi
mrugnie okiem da wędkę by złowić

czuję 
gdy tylko ładnie wygląda  i niczego nie wnosi
wiem
co mnie odrzuca a co czytać prosi
co rozrzewnia w czym mi jest lirycznie
co lubię czytać a  nad czym idiotycznie
wytężam szarą masę
lubię 
co rozumiem i co czytać da się

nie znam się na poezji lecz mam to widać gdzieś
podpisano: człowiek czytelnik ja...
wieś

6 komentarzy:

  1. i ja podpisała ;)) też nie wiem,nie znam się,zarobiona jestem ;)) na szczęście są mądrzejsi ;) chociaż nie takie to w sumie szczęście,jak są mądrzejsi w cudzysłowiu ;)) co Cie tak naszło?? przyjemnego weekendu Wiesiu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Joanno:))- dopiero teraz bo miałem jakieś jazdy z bligiem i nie mogłem umieszczać komentów:)))

      Usuń
  2. A ja się znam i z każdym założę,
    Że jest mi ładnie w piwnym kolorze...... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor piwny niezwykle twarzowy/ i mnie pasuje choć tylko do połowy/ więcej niestety lekarz zabrania/ choć to głupio tak..do połowy bez ubrania

      Usuń
  3. A niektórzy nawet na sobie się nie znają...

    OdpowiedzUsuń