niedziela, 25 września 2011

schab

leży w zlewie schab
rozmarzł  i kapie
kapu kap
żona rzuca mięsem
płonę każdym kęsem
i wstydem że siedzę
na tyłku i nie kroję na kotlety
a ja wciąż zapominam niestety
że pięć godzin temu?
Jak to pięć ? naprawdę? o rany!
zostałem porwany...i
wpadłem w dziurę czasu!
zupełnie bez hałasu...
porwali mnie kosmici...
i...z pięciu godzin nici!
zniknęły bez pamięci
ratujcie wszyscy święci!
i ty mi wybacz żono
bo wiesz już 
mnie u p r o w a d z o no -
wbrew woli - już pędzę
schabik kroić
...daj jeszcze minut pięć
ja to zrobie a ty siedź

a ten cholerny schab
rozmarzł i kapie
kapu kap

12 komentarzy:

  1. Czarne dziury są cholernie niebezpieczne, a co dopiero dziury czasowe!!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ostatnio porwał Morfeusz w swoje objęcia,a schab tymczasem był w piecu....

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ogół staram się nie przekraczać horyzontu zdarzeń, ale od czasu do czasu i mnie wchłonie jakaś czarna dziura kosztem czarnawego od spalenizny ciasta...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięć godzin? A cóz to jest wobec wieczności?:)
    zainteresował mnie fakt-czy ten schab
    to był schab
    z koscią,czy bez kości?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby był z kością, to by był wiersz o karkówce...chyba;)

    OdpowiedzUsuń
  6. idotegopanno, Mnemosyne,Asju, Bułeczko
    schab wg mnie sam powinien dojść deczko
    skruszeć troszeczkę, we własnym sosie
    a ja czasem jestem wegetarianinem
    i mięso mam w nosie;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale czasem taki schabowy z kostką chętnie wchłoniesz :))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. A co to za awatar mi się przyczepił?

    OdpowiedzUsuń
  9. bo schab ma to do siebie
    nie lubi leżeć w zlewie

    a kaczek dzikie stado
    nie naje się dziś trawą

    wiec bierz do ręki nóż
    kotlety krój mi już

    OdpowiedzUsuń
  10. nieskorzanko nowy awatar to spisek aroszy???

    OdpowiedzUsuń
  11. schab co w zlewie leży
    już nie wierzy
    że czmychnie na łąki
    tam gdzie koniczyna i mlecze
    lecz chyba mu się
    upiecze;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Już śmiać się nie mam siły...:)))
    Drogie Kaczki!!!
    Co z tym schabem???
    Bo....podobno kurki obrodziły!
    kuszą w lasach swym powabem.
    A jak rodzina kaczek,
    zje jajecznicę kurzą na kurkach,,
    To niech schab już nie jest potrzebny!:))
    A kaczki krzykną"Powtórka"!!!
    ps. Powinno być "dokładka",ale się nie rymuje.

    OdpowiedzUsuń