wtorek, 20 września 2011

Grrrr ech!

Trojanie!!!
Trojańczycy!
Trójniacy?
Trójcy???
u bram konia porzucili
szaleni greccy zbójcy
z drewna chyba....zwierz
...wygląda że ....zbity
z resztek obozowych desek
Ooo...tam sterczą nity!

podarek to może lub
morza przestroga
by w Itace nasza
nie stanęła noga
ale któż by tam jechać zechciał
do tej Grecji tera?
pojedziemy jak Afrodytę
zastąpi Wenera!

Póki co weźmy grecki do historii
wkładzik
w końcu do ognia to spory całkiem
składzik
Do środka z koniem!!!
zebrać mi tu chłopa
Niech się święci dzień.....hmmm.....Konia!

cieszy się Europa...

11 komentarzy:

  1. Ignaś mówił: Eruopa... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja mam super, dzień mi się wierszem zaczyna:)
    Helena;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Heleno, awanturnico!
    Kasandra ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo! Ja was dobrze znam:)
    Priam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam kłopoty. Priamie! Deliberuję z Barankiem, ale on ma remont czegoś tam i chyba będę musiała nie wiedzieć kto jest zalogowany:(
    Helka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam "G";))))))...ale wtedy znika idotegopanna, a tylko w tym "g" siedzi, jakkolwiek to rozumieć;)
    Helutka

    OdpowiedzUsuń
  7. To byłby dopiero grrrrz ech, gdyby ta twórczość nie ujrzała światła dziennego!
    Andromacha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Parysa cuś nie widać, może udaje Greka?;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałbym robić za satyra
    i poganiać za nimfami,
    ale muszę wgląd mieć w remont.
    Tyle co pogadam z Wami
    Dionizy(os) ;)

    OdpowiedzUsuń