niedziela, 18 września 2011

Romeo pod WAT-em

przygładził włosy na plecach miał gitarę
światem wokoło nie przejęty wcale
głowę zadarł i szeptał do okna
byłem daleko lecz rozmowa zwrotna
dziewczę na pięterku bawiło się włosem

z zazdrości zamruczałem coś sobie pod nosem

zbliżałem się szybko pchając z Różą wózek
to chyba nie był Romeo - ona mówi: Józek,
dlaczego tak mówisz? ja je bardzo lubię!
teraz zobaczyłem że chłopak ma w czubie
to nie gitara na plecach lecz wiatrówka
w ręku nadgryziona bułka i parówka
obok przewrócony betonowy śmietnik
a Józek bełkocze weź je kurwa zetnij...

18 komentarzy:

  1. To autentyczne???:)))) I nie jeździć mi z Różą po śmietnikach;)
    Idtp

    OdpowiedzUsuń
  2. "przygładził włosy na plecach..."
    co się niby po takim można spodziewać
    :)

    Wieś:) Jeszcze nie przebrnęłam i nie skumałam jak się poruszać w tym zbożu, ale spoko dam radę i zaraz wylizę na właściwą ścieżkę:)
    Ściskam EwaP.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie Ewo , wszyscy się uczymy, a ja najwolniej :))) Witam w naszym twa :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikt nas nie dopieści, musimy sami o siebie zadbać! Niech żyje Twa!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka TWA? Czemu nie MA?
    Jak tu wejść na stałe?
    Jewka

    OdpowiedzUsuń
  6. No, od razu widać, że Jewka;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Towarzystwo wzajemnej adoracji :)) witam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wlazlam na blog Wiesiowy
    Wszystkim się zdawalo,
    Ze mi się nie uda,
    A mi się udało!!!:)))))

    Superowo tu jest.:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. To pisalam ja-Bula:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Wiesiu
    nie na Polesiu
    a na Mazowsza morzu
    Witaj Wieśniaku
    buszujący w zbożu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Bułeczko
    Witajcie Baranki
    lecę do Żabki
    i po ciasto
    i po szklanki

    OdpowiedzUsuń
  12. I tu tyż piszo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Próba mikrofonu....

    OdpowiedzUsuń
  14. Popróbowałaś, to teraz gadaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Józek, nie daruję Ci tej puenty! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A swoją drogą to ciekawe, że TWA jest anagramem WAT-u... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I to jest powód dla którego dobrze jest mieć Asję z nami. Ona jakoś dziwnie czyta i zawsze coś znajdzie!:)

    OdpowiedzUsuń