niedziela, 26 lutego 2012

BMS

spotkałem na ulicy
Bezkształtną Masę Szczęścia

samotna 
nieużywana

rzecz  nie do pojęcia
ale jakże radosna 
w całym swym bezkształcie
odprowadziłem do domu
(nie mieści się w aucie)

a szczęście jaśniało
w całej swojej krasie
najlepszym   gatunku 
pierwszorzędnej klasie

choć trochę bezkształtnej
ot natura hojna
masa przemierzała drogę 
baaardzo z wolna

a ja 
gotów bronić
lichym własnym ciałem
biegłem dookoła

a przynajmniej chciałem

w domu wreszcie masie
opadła kurtyna
szczęście masa szczęścia
w dodatku dziewczyna

10 komentarzy:

  1. Przepraszam Anonima- kimkolwiek był ty razem za usunięcie komentarza. niestety nie dało się edytować posta na Ipadzie a tym samym pozbyć niewygodnego krztałtu przybierając kształt bez usunięcia posta i wklejenia go już poprawionego:))- jeszcze raz dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
  2. :))) Im więcej szczęścia, tym lepiej, choć można by z tym polemizować... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Wieśniaku Milkliwy,za tę drobną korektę:))))
      Bula -chodząca skleroza,ktora zapomniala się podpisać:))))

      Usuń
    2. właściwie BMS - to trochę cytat.Pojęcie powstało u pewnej poettki która w blasku świec wcisnęła je między kochanków;)))- Ulitowałem się nad tym tworem i nadałem niezależny byt:))-
      Buło- Anonimie- dzięki raz jeszcze:))))

      Usuń
  3. Wierszyk mi się pardzo podoba!!!!!!:)))

    Buła:)))

    Nie jestem robotem:)Te wyrazy są nie do przeczytania:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to że mamy kupę roboty nie oznacza że nimi jesteśmy;)))))- dzięki za determinacje.Po co teraz dwa słowa nie wiem, to chore....

      Usuń
  4. Wiersz cudny!
    A poza wierszem - ja też nie wiem, czemu aż dwa słowa ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mnie trochę niepokoi, czyżby roboty potrafiły już wpsać pojedyńcze?- robi się groźnie.Zaczeły nas naśladować, zabierają nam pracę, wygrywają w zawodach, zaczynają konkurować o rękę panny młodej, pewnie mieszkają po sąsiedzku.....brrrr....;)))))

      Usuń
  5. a na te dwa słowa,mam swoją odpowiedź również w tej postaci,na "k" i "m" ;) a wiersz cudny o poranku :))) ech mieć takie szczęście ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Joanno, cieszę się że przebręłaś przez test na człowieczeństwo:))))

      Usuń