niedziela, 29 kwietnia 2012

inwersja

inwersja
zadrżałem 
znaleźli u mnie to straszne
wyrzucić muszę od siebie wiersze 
i to ... moje własne
no jak ja mogłem tak je do ludzi
wywalić czarno na białym
inwersja u mnie?
jakie to straszne
wiersz znaczony banałem
inwersja 
szepczą pewnie już wszyscy 
inwersja
trąbi świat cały
z inwersją 
jestem nic nie wart mniemam
taki tam ... artefakt mały

inwersja goni jedna za drugą
inwersja w przedzie i tyle
jakbym nie czytał wszędzie inwersje
widać
jest moim stylem



3 komentarze:

  1. A ja cierpię na awersję, do zimna przede wszystkim... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zimny poranek sprawia że też mam taką awersję:))))- dziękuję Asjiu:)))

      Usuń
  2. Inwersja, inwersja a kto powiedział, że ma byćtak a nie inaczej.

    Posiadanie własnego stylu jaest bardzo "cenione" - uciekło mi słowo a nie mam siły go gonić

    OdpowiedzUsuń