poniedziałek, 30 lipca 2012

Ośemka męska nie w kolorze czarnym


12 komentarzy:

  1. :))) ale strukturki powychodziły fajne :) granatowe, ruda

    OdpowiedzUsuń
  2. ale na białej ścianie są takie granatowe plamki, ja ich nie malowałam, no chyba że Ty, albo samo się zrobilo, tak czy siak fajnie :)) ruda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pewnie moja robota, ale nie mam pojęcia jak to się zrobiło :((( bardzo przepraszam, musiałam coś chlapnąć :(((

      Usuń
    2. może na grafice były punkty nie wypełnione kolorem, które dotykał do krawędzi i przy nałożeniu na tło tak wyszło.

      Usuń
    3. ale własnie mi się podoba :)))) super, a ponieważ ja technicznie-komputerowo jestem slaba, więc najprawdopodobniej to własnie tak było, ze nie wypełnione, ale jest ekstra :))))) naprawdę

      Usuń
    4. Strasznie Cię ruda przepraszamy, już jest dobrze. Dorka poprawiła zgodnie z oryginałem, który bez naszej radosnej twórczości wygląda lepiej :)))

      Usuń
    5. :( a mi się podobało

      Usuń
    6. poprawiłam ale dalej jest nie tak jak było :((( Jutro jest nowy dzień. Już ja temu komputerowi pokażę

      Usuń
    7. jakby co to ja mogę go podrasować w paint'cie, i Wam wysłać, bo to nie wina komputera, tylko mojego wypełnienia :))))ruda

      Usuń
  3. Trampki są bardzo wdzięcznym tematem malarskim! Niedawno kupiłam sobie parę nie w kolorze czarnym, bo czerwonym; szóstkę damską ;)

    OdpowiedzUsuń