czwartek, 6 czerwca 2013

lataco- zdjęć kilka









9 komentarzy:

  1. Jakie ładne i z głębią ostrości!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. znowu Ci się włączyły te głupie hasła do wpisywania, zeby koment wszedł.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam włączyłem, już wyjaśniałem dlaczego, ale powtórzę.Blog zaczął być zalewany koszmarną ilością spamu. Po miesiącu pękłem i założyłem blokadę:(

      Usuń
  3. Piękne fryzurki! Trzecia od góry jest najbardziej w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i z głębią, jak najbardziej! I Asja na trzecim od góry - cudna!!!
    Ech wiosno Wiesia, fajnie utrwalona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kidyś byłem na pierwszym miejscu, dzisiaj na piątym, a jutro?::))))

      Usuń
    2. ;)))))))))))))) Ja czasem jak 2 wyglądam, szczególnie gdy jadę rowerem ;)

      Usuń
  5. Byłam u fryzjera, więc najbardziej kojarzy mi sie zero;) Przepiękne fotki!

    OdpowiedzUsuń