niedziela, 9 grudnia 2012

wojowniczy


poddałem próbie swój młodzieńczy gniew
miał czekać  dzidą pod łóżkiem
na zew

do bitwy walnej do smagań walecznych
przynależnych płcią i dla niej
koniecznych

mężniejąc z wiekiem w znoju pocie krwi
ćwiczyłem krzyk wojenny groźnie marszcząc
brwi

do bitwy walnej do smagań walecznych
przynależnych płcią i dla niej
koniecznych

hartowałem stal  gardła prawicę i lewicę
gotowy  jak wariat  wyruszyć 
na szpicę

do bitwy walnej do smagań walecznych
przynależnych płcią  i dla niej
koniecznych

wczoraj przyszła pora telefonu sygnał
prosto od obiadu do działania
wygnał

na bitwę walną do smagań walecznych
przynależnych do płci i dla niej
koniecznych

do dzidy pod łóżkiem nie tracąc ni chwili
podbiegłem  i tyle ....nie mogłem się 
schylić

szlag bitwę walną smagania waleczne
przynależne do płci ale czy 
konieczne?






5 komentarzy: