niedziela, 8 lutego 2015

przewalski

już od rana białego dudę swędziały pęcinki
gdy piłowali kopytka i  nabłyszczali  szynki
wiedział że oto przyszła- i jest to chwila taka!
w której miast  robić go w konia - zrobią prezydentem  - rumaka!
kometa przebiegła niebo trybuny pękały z dumy
wystrychnięty wychynął do ludzi - koń - co zjadł wszystkie rozumy!
uśmiecha się spod wędziska rżąc  ochoczo raz po raz
w każdą się stronę obraca by się wykazać  że golas
ludziska klaszczą radośnie  niemen zawodzi ospale
niejeden głupi to kupi - mądry nie kupi wcale
ja tam nie byłem nie piłem ale z daleka już bodło
że  konik jest wychowany- jednak wyłącznie - pod siodło




http://www.bazakoni.pl/duda-dyskobol

ps



i oto nadszedł dzień 
przemówił do ludu koń duda 
że choć się wszystko spierd..ło 
to jemu się uda 
wygrzebie z przeszłości najświętsze znane byty 
by walczyć odważnie i największym sprytem 
bo już od przedszkola wiadomo było wkoło 
że się on- duda wypchnie wreszcie na czoło 
i nic już nie będzie dla wrogów jego proste! 
kiedy im przyjdzie pudrować lub wycisnąć krostę 



10 komentarzy:

  1. Przewalski, hrehrehre! W dodatku sierotka z nieznanej matki! Boszszsz...

    OdpowiedzUsuń
  2. wysłuchałam kilka minut, nie wiem jak mi się udało, ale zębiska zagryzłam i wytrzymałam tych 5 końcowych minut , ale mnie taki wqurf wziął, że hej !:)
    ciekawostką jest to, że oni zwracali się do niego "panie prezydencie" lol!
    Duda będzie sporo mieszać przez jeszcze wiele lat, wydaje się być bardzo niebezpieczny- kompilacja kaczora z ziobrą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))- Na mnie zrobił wrażenie jw. znaczy nieszczególne. Patos z podłożem smoleńskim populizm i miernota. Od czasów Tymińskiego jednak wiem że to kraj cudów i populistów. Jako przeciwwaga Komorowski wypada niestety też blado. Jet zwyczajnie nudny

      Usuń
  3. Mnie wybierzta, na pewno nudno nie będzie i nie jest to kiełbasa wyborcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiełbasa wyborcza no proszę
      a co z tego będą mieć jarosze?;)

      Usuń
    2. Ja tam jaroszem nie jestem... A to że z Haną nudno nie będzie, to pewne:)))

      Usuń
    3. A ja właśnie chcę aby było nudno, Zbytek emocjii działa nazbyt stresotwórczo:))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. :)))- Twórczo to już mamy i kreatywnie, zwłaszcza jeśli chodzi o księgowość:)))

      Usuń