poniedziałek, 7 października 2013

Jeszcze we dwoje( autor- Joanna Korab)


dialog poetycki autorstwa:
Ona - Joanna Korab
On- Wieśniak M
opracowała Joanna Korab


Ona: 
słońcem majowym wypełnię 
czułym szeptem wypieszczę 
do ucha wdmuchnę Ci miłość 
ty powiesz : jeszcze, jeszcze 
  
ciepłą litanię słów dreszcze 
uśmiechu firanką zasłonię, 
zmrużone oczy powiedzą, 
że to: jeszcze nie koniec 
  
On: 
aż ciarki w uchu…to miłość! 
zagłusza lekkie wahanie 
drugie podstawiam nieśmiało 
na szepty i dmuchanie 
  
Ona: 
mów do mnie jeszcze… 
  
On: 
skuś się na babie lato 
powłócz spojrzenia na dłonie 
rozpal zebranym liściem - miłość - 
przyłaskocz się do niej 
  
od szyi aż po kosmyki 
zaszeleść jesiennym wiankiem 
aż zbierzesz z zamgloną siecią 
owoców pieszczot ubiankę.. 
  
Ona: 
..weź je, zagotuj głęboko, 
a zimą, gdy biała niepamięć, 
lata ogarnie amarant, 
poczujesz, że tli się wspomnieniem 
w żółtość, zieloność wiara 
  
On: 
wekować miłość na zimę? 
chować uczucia do szafki? 
by rzucić okiem przy świętach 
rozpakowując zabawki!? 
  
o nie!- lepiej ją pożreć od razu! 
do wzdęcia! po dziurki w nosie! 
a wiosną? cóż będzie wiosną? 
- wyrośnie nowe...no...prosię 
  
Ona: 
Z przemiłowania umrzeć 
krztusząc się uczuć nadmiarem? 
Nie było, nie jest, nie będzie, 
moim szczerym zamiarem, 
  
jak widać, są miłośnicy 
erupcji, libacji miłosnych, 
grozi to tym niestety 
że nie dotrwają do wiosny.. 
  
On: 
I ja widzę teraz wyraźnie, 
są tacy co stoją z boku 
i wolą uczuciem sterować 
zgodnie z porami roku 
  
Ona: 
tuś mię Mistrzu ustrzelił! 
strzałą logiki, z polotem, 
na szczęście jestem kobietą 
więc, wytłumaczę się … potem.. 
  
On: 
zatem pax między nami, 
wybacz powyższe wyniki, 
bo przyznać Ci muszę przecież… 
gdzie miłość- tam nie ma logiki…

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak mi się zacytowały słowa z piosenki Amy Winehouse, Rehab ;)

      Usuń
    2. Jewciu:)))- czy to znana piosenka?- bo ja jestem ameba jeśli chodzi o rynek muzyczny :))))

      Usuń
    3. Znana i pięknie śpiewana. Oto link do niej:

      http://www.youtube.com/watch?v=KUmZp8pR1uc

      Usuń
  3. No,cudo ten dialog jesienny,aż ciary mam.
    I ta miłość w wekach:)))
    Buła.

    OdpowiedzUsuń