niedziela, 13 marca 2016

raport ufny tuż po

oderwano jednych oderwano drugich
sprawnie w miejsce panów idą wierne sługi
stara się ekipa od paru miesięcy
policja pogania - piętnaście tysięcy
jak lekko na duszy ... wzmagamy wysiłek
raźno idzie praca kiedy dzieło miłe
kwiczy gorszy pomiot teraz w skrajnej nędzy
policja wychwala- piętnaście tysięcy!
więc dalej na cyklistów! rolników! pismaków!
zwolnienia grupowe od gdyni po kraków
zwycięstwo upaja chce się jeszcze więcej
policja wyjaśnia - piętnaście tysięcy
spływają prezesi odspawane szychy
byle aktorzyna nie uświadczy michy
partia dała sygnał w pocie czoła żeńcy
co na to policja?- piętnaście tysięcy?
no jak to! do diabła! co to za policja!
utarte slogany wyćwiczona dykcja
człek wypruwa żyły gotów obić mordy
a tutaj piętnaście?!?  toć nici...z rekordu
wezwać na dywanik szefa policjantów!
przesłuchać i rozliczyć z oczywistych kantów!
 
zbiera się komisja specjalna po sumie
no... piętnaście bo władza do więcej nie umie
 
pragnę uspokoić grono czytelnicze
ja od policmajstra dużo sprawniej liczę
i choć te piętnaście jak wół stoi w kwitach
już! oderwaliśmy! naród od koryta


3 komentarze:

  1. Wypatrywałam Ciebie i Mnemo w tych "piętnaście" tysięcy
    i tak sobie myślałam- ileż to jeszcze miesięcy
    będziemy sobie tak maszerować
    by dobre zmiany z Polski oddelegować ?



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wypatrywałem Mnemo, ale w takim tłumie trudno kogoś spotkać:). Mnie te spacery budują, będę chodził do...skutku :))

      Usuń
    2. u nas były trzy i trzy razy byłam
      i będę chodzić do .. skutku :)

      Usuń