piątek, 8 grudnia 2017

broszańcowy

skończyły się na Hożej nie ma na Koszykach
wybyły w Poznaniu Kielcach Łomży Rykach
ani jednej sztuki nie ma w Budapeszcie
jeśli natraficie wszystkie w ciemno bierzcie

nieważny już kolor materiał faktura
mogą być z plastiku papieru albo skóry
przypięcie -  na szpilkę agrafkę choćby rzep
niech wzbudzą raz jeszcze za plecami szept

żal ściska za gardło a  wiatr szloch mój niesie
naucz mnie jak żyć z tym jaśnie p. prezesie
nie umiem…
nie potrafię…
i dlatego…. proszę
przyjmij mą dymisję

z braku  dalszych …broszek

2 komentarze:

  1. nie uważam się za osobę mściwą, ale to przeczołganie Broszki dało mi wiele satysfakcji ;)
    mam nadzieję, ze jeszcze ją zobaczę w tej ostatniej z broszek przed Trybunałem Stanu, ba nawet jej mogę kupić w prezencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To poniżanie to chyba niewielki koszt drogi asfaltowej pod samą chałupę:)

    OdpowiedzUsuń